מסכה לשיער - הגנה מושלמת לאחר החלקה

פורסם ע"י Omer Noy בתאריך

עברת החלקה? עכשיו זה הזמן לשמור על המראה בעזרת מסכה לשיער.

כל מי שעברה טיפול להחלקת שיער יודעת כמה חשוב ללמוד כיצד לתחזק את השיער על מנת לשמור ולשמר את תוצאות ויעילות הטיפול לאורך זמן, ואחת הפעולות הראשונות הן כמובן להחליף את מוצרי הטיפוח לשיער בהם נהגנו להשתמש עד כה בכלל, ובפרט את המסכה לשיער.
לפני הכל, מה כל כך חשוב במסכה לשיער?
ראשית נתחיל בזה שהשיער הוא למעשה עוד איבר בגופנו, בדיוק כמו העור, והוא מושפע מגורמים חיצוניים כמו לחות, לכלוך וחשיפה לשמש, ומגיב לחומרי טיפוח כמו מסכות ולכן הגנה משמש ושימוש קבוע בתכשירי לחות הם הרגלים נכונים לשמירה על השיער.
נמשיך בכך שאנחנו בפתחו של הקיץ והאקלים הישראלי מביא איתו חום ויובש שרק עולים מידי שנה ועלולים לפגוע בשיער, לייבש אותו ואף להזיק לשורש השערה, זה לכשעצמו מספיק על מנת להתחיל להשתמש במסכה לשיער אך מעבר לטמפרטורות ולחות גבוהים, גם תדירות חפיפת השיער בקיץ עולה וזאת על מנת להפטר מזיעה, לכלוך ושומנים מזיקים, ולכן קיימת חשיבות גבוהה בשימוש במוצרי טיפוח המתאימים עבורך.
ולמי שעברה בנוסף גם טיפול להחלקת שיער, הסיכון באיבוד החיוניות ובריאות השיער מזנק פי כמה עקב הפגיעה במהלך הטיפול במעטפת הקראטין הטבעית של השערה.
אז מה עושים?
כידוע החלקת שיער הוא בעצם הליך של התרת קשרי הסולפא (הקשרים הכימיים שיוצרים את הסלסול בשערה) והתהליך שעברת בעצם חשף את השיער לחומרים שאומנם סיפקו תוצאה מרשימה אך בסופו של דבר לא תמיד בריאים לשיער עצמו, ולכן מעבר להקפדה על שימוש בשמפו ללא מלחים, הדרך לשקם את השיער עוברת גם בשימוש במסכה לשיער המכילה מינראלים וחלבון קרטאין פעמיים בשבוע, פעולה זו תסייע בתהליך השיקום ותזין את השיער בחומצות אמינו ומינראלים חיוניים.
יתרון נוסף בשימוש במסכה לשיער ללא מלחים הוא עטיפת השערה בשכבת הגנה חיונית שגם תספק הגנה מפני נזקי מזג אוויר והשמש וגם תעניק שיערך מראה בריא, חיוני וחשוב מכל - תסייע בשמירה על ההחלקה לאורך זמן.
ואם כל זה עדיין לא שכנע אותך להתחיל להשתמש במסכה לשיער, אז נשמח לספר לך שהמסכה לשיער של 'קליאופטרי' הינה בעלת פורמולה ייחודית המעניקה טיפול אקטיבי משקם לשיער, מחייה, מחדשת ומזינה את זקיק השערה עצמה במינרלים וחומצות אמינו ההכרחיים לחוזקה ולגמישותה ובנוסף, המסכה מעניקה לשיער ברק, חיוניות ומראה טבעי ורענן.
עכשיו גם את יכולה ליהנות מהמראה שתמיד חלמת עליו באופן פשוט ויעיל.
לרכישת מסכה לשיער לחצי כאן>>

שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.