כל מה שרצית לדעת על שמפו ללא מלחים

פורסם ע"י Omer Noy בתאריך

אם עברת טיפול להחלקת שיער, כדאי להכיר מקרוב את היתרונות בשימוש בשמפו ללא מלחים.

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה משמעותית בביקוש לטיפולים להחלקת שיער, ולצד זה עלה גם הביקוש למוצרי טיפוח שאינם מכילים מלחים, וזאת על מנת לשמור על שיער בריא וחלק גם לאחר הטיפול.
חלק לא מבוטל מהמוצרים הנמצאים על המדף מכילים, בנוסף לחומרי ניקוי וריכוך, גם חומרים פעילים לטיפול במצבי קרקפת ושיער שונים וכן תוספים שהופכים את המוצר למושך יותר מבחינה ויזואלית ומעריכים את חיי המדף, ואף חומרים ה'מעבים' שהם למעשה תוספים המשמשים להגברת הצמיגות, מה שהופך את המוצר לפחות נוזלי ומתפשט על השיער ביתר קלות.
נתרן כלורי (השם הכימי של מלח שולחן נפוץ) הוא משפר הצמיגות הנפוץ ביותר כיום בשוק מוצרי הטיפוח ומשתמשים בו, בדרך כלל בשילוב עם מרכיבים סולפטיים, לשיפור המרקם הצמיגי ומעניקים לשמפו מרקם קרמי. יעילותו של רכיב זה לצד העלות היחסית זולה שלו, הפכו אותו לרכיב הנפוץ ביותר במוצרי שמפו.
אז נכון, אומנם השימוש בו במוצרי טיפוח בטוח יחסית וכמעט אינו יוצר גירוי בעור ובעיניים, אך כאשר עוברים הליך של החלקת שיער, כדאי להכיר גם את הצדדים הפחות חיוביים שלו.

אז למה חשוב להשתמש בשמפו ללא מלחים?
אם כבר השקעת בטיפול להחלקת שיער המכיל קראטין את כנראה כבר יודעת ששימוש בשמפו "רגיל" עשוי לפגום ביעילות הטיפול, ועל מנת למנוע מצב של פגיעה ואף ביטול של תוצאות הטיפול, יש להימנע ממוצרי טיפוח לשיער המכילים מלח.
נתחיל בזה שנתרן כלורי (מלח) הוא לפני הכל חומר היגרוסקופי, משמע הוא סופח מים מהסביבה בה הוא נמצא, ממש כשם שצריכת מזון עשיר במלח מגביר את תחושת הצמא, במקרה של שמפו הוא עשוי לספוג לחות משיערך והקרקפת ולהשאיר את השיער יבש, ולכן לאחר תהליך של החלקת שיער מומלץ מאוד להשתמש בשמפו ללא מלחים.
בנוסף, שימוש בשמפו המכיל נתרן כלורי עלול לאורך זמן לגרום לצימצום השמנים הטבעיים בשיער עד לנקודה בה השיערה שברירית וחסרת חיוניות, על אחת כמה וכמה למי שעברה טיפולים שבכל מקרה מחלישים את השערה כגון החלקה, ולשם כך קיימים מגוון מוצרים טיפוח לשיער דוגמת שמפו ללא מלחים.

שמפו ללא מלחים


קליאופטרי - שמפו ללא מלחים לשימוש לאחר החלקה.
על מנת לשמור על ההחלקה שלך לאורך זמן את זקוקה לשמפו ללא מלחים השומר על המבנה החדש של שיערך ומבטיח כי ההחלקה תחזיק לזמן ארוך וממושך, והיתרונות הם עצומים!
קליאופטרי שמפו ללא מלחים שומר על השמנים הטבעיים בשיערך, מעניק לחות טבעית וכן מגן ומונע גרד בקרקפת. יתרון נוסף הוא שהשמפו מכיל קרטין המסייע לשיקום השערה ושומר על הצבע והחיות הטבעיים של השיער.
שימוש ב'קליאופטרי' שמפו ללא מלחים יסייע לך בהגנה מפני נזקי השמש וכן מנזקים העלולים להיגרם ממייבשי שיער חשמליים, ובנוסף הוא שמפו אל-דמע ומשמש פתרון מושלם לאלו האלרגיים למלחים.

אז אם גם לך חשוב לשמור על שיער חלק, בריא וחיוני לאורך זמן, שמפו ללא מלחים של 'קליאופטרי' הוא כנראה הפתרון המושלם עבורך.

לרכישת שמפו ללא מלחים לחצי כאן>>


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.